این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

آیت الله نمر امام خامنه ای را ولی خود می داند/ اتهامات وارده به وی ابلهانه است

 

 

حجت الاسلام نصرالله پور گفت : آیت الله نمر امام خامنه ای را ولی خود می داند و اتهامات وارده به وی ابلهانه و از روی نادانی و ترس است.

به گزارش ” صبح رابر” جواد نصر الله پور کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با “ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ” در رابطه اعلام حکم اعدام برای شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان ، گفت : شیخ نمر یکی از مجتهدین معروف و مجاهد و انقلابی شیعه در شرق عربستان است.

وی ادامه داد : همانطور که می دانیم در کشور عربستان سه استان محل اجتماع شیعیان است ؛ استان قطیف ، الاخسی و دمام که محل اجتماع شیعیان از قدیم بوده است و متأسفانه از طرف دولت استبدادی عربستان هیچ توجه ای به  این مردم نمی شود.

این استادمهدویت با اشاره به عدم ارائه ی امکانات رفاهی و اجتماعی و اقتصادی به مردم شیعه ی عربستان ؛ تصریح کرد : شیعیان عربستان چه به لحاظ امکانات آموزشی و بهداشتی و چه به لحاظ عمرانی مورد توجه قرار نگرفته اند و هیچ گونه امکاناتی به مناطق شیعه نشین شرق عربستان  داده نمی شود.

نصر الله پور خاطر نشان کرد : متاسفانه شرایط بسیار اسفباری در این مناطق حاکم است و شیعیان همواره بدون هیچ گناهی متهم هستند و صدها نفر از عالمان دینی و زنان و دختران مظلوم شیعه در زندان های وحشتناک و مخوف آل سعود به سر می برند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به جنایت های رژیم آل سعود در منطقه ، خاطر نشان کرد : در چند سال اخیر خون شیعیان عربستان به جوش آمد و به رهبری علما و مجتهدین همچون آیت الله شیخ نمر  دست به اعتراضاتی  خیلی مسالمت آمیز و بدن خشونت زدند.

وی ادامه داد : این اعتراضات در حد راهپیمایی و شعارهای مسالمت آمیز بود که از آل سعود خواستند نسبت به حقوق شیعیان توجه کند ، ولی آل سعود با اتهام واهی و دروغ که شیخ نمر قضد کودتا دارد و می خواهد حکومتی به مانند حکومت ولایت فقیه  ایران تشکیل دهد وی را دستگیر کردند.

استاد حوزه ی علمیه ی قم با یاد آوری رفتار بسیار توهین آمیز معاموران سعوید با شیخ نمر ، تصریح کرد :  هنگام دستگیری برخورد بسیار خوشنت آمیز با وی انجام شد و در یک حمله وحشیانه بدن او را زخمی و مجروح کردند و مدت ها از وی خبری نبود که کجا هستند و در کدام زندان  بسر می برند و همچنین خانواده وی از ایشان خبری نداشتند تا اینکه بعد از چندین سال زندانی خبر رسید که دولت مستبد عربستان حکم اعدام ایشان را با اتهام واهی که وی می خواهد حکومت ولایت فقیه تشکیل دهد ، صادر کرده است.

حجت الاسلام نصرالله پور افزود : این اتهام و دستگیری شیعیان در کشورهای مختلف  نشان می دهد که آن ها از ولایت فقیه شیعه وحشت دارند ؛ از ولایت فقیه به عنوان جانشین امام زمان وحشت دارند و حقیقتا از حکومت ولایت و امامت می ترسند .

وی گفت : آل سعود اینقد نادان است که نمی دانند که شیعه قرار نیست در هر کشور و در هر شهری ولایت فقیه تشکیل دهد؛ آنها نمی دانند شیعیان در هر جای عالم هم که باشند چه شیعه عربستان و چه کشورهای دیگر حضرت امام خامنه ای را به عنوان نائب امام زمان می شناسند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به وجود نایب عام  امام زمان در عصر ما گفت : نایب عام امام زمان در عصر حاضر  حضرت آقا هستند و اساسا طبق اعتقادات شیعه اتهامی که به آیت الله شیخ نمر زدند اتهام واهی و دروغینی هست ؛ چون آیت الله نمر هم مثل سایر شیعیان جهان حضرت امام خامنه ای را به عنوان نائب امام زمان و ولایت فقیه می دانند و قرار نیست در عربستان هم یک ولی فقیه دیگری منصوب شود.

انتهای پیام / نورا ش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 1:22 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?